میتوانم شکست را بپذیرم اما تلاش نکردن را هرگز!

Aspose.Total for .NET (DLL Only) DC 10122020

Aspose.Total for .NET (DLL Only) DC 10122020

Apose total for .NET چیست؟

 فرمت فایل NET  توسط Aspose به آسانی کامل شده و سازندگان می توانند از برنامه های VB.NET درجهت ساخت، چاپ، ویرایش و تبدیل در NET.، C#، ASP NET.  استفاده کنند.

Aspose.OCR for .NET

با شناسایی Apose،  برنامه نویسان می توانند عملکرد OCR را با برنامه های NET. ادغام کنند. دوره هایی را برای تأیید و شناسایی کارکترها ارائه می دهد که در فرمت های  تصویری به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

Aspose.Note for .NET

 Aspos.Note برای .NET API به برنامه ها اجازه می دهد تا با سند میکروسافت   OneNote ارتباط برقرار کنند. این برنامه  از ویژگی هایی مانند تبدیل بارگیری، ایجاد، اداره سند Microsoft بدون نیاز به هیچ کتابخانه اضافی و برنامه ای، پشتیبانی می کند.

Aspose.CAD for .NET

 کاربر را قادر می سازد تا فایل های AutoCAD DWG وفایل های DXE را به فرمت های PDF، JPG، PNG، BMP، TIFF و آخرین مورد به فرمت های GIF تبدیل کند. یک API است دیگر نیازی به هیچ برنامه یا نصب اتوکد نیست.

Aspose.3D for .NET

این یک ویژگی API سه بعدی برای برنامه نویسان NET است و می تواند بدون نیاز به هرگونه مدل سازی سه بعدی جدید و ارائه برنامه، با فرمت سه بعدی فایل ها در ارتباط باشد. این برنامه از معروف ترین و پرکاربردترین فرمت فایل سه بعدی پشتیبانی می کند که در آن کاربران و برنامه نویسان می توانند فایل های سه بعدی را ایجاد، مرور، تبدیل و همچنین تغییرداده و سپس آن ها را هدایت کند.

Aspose.HTML for .NET

 توسعه دهندگان و همچنین کاربران را قادر می سازد تا صفحات وب HTML را به فرمت های خاص مانند PDF و XPS و چند فرمت دیگرساخته، ویرایش وتبدیل کنند. بسیاری از تصاویر و قالب های رستر در داخل نرم افزار NET.  قرار دارند.

Aspose.GIS for .NET

 این نرم افزار به کاربر کمک می کند تا داده های جغرافیایی را که بر پایه فرمت وکتور واطلاعات مکانی هستند را بدست آورد. فرآیند خواندن، آهنگسازی و همچنین تبدیل به داده های GIS مانند ESRI و فرم فایل  GeoJSON را برای کاربر فراهم می کند.

Aspose.ZIP for .NET

 Aspose.ZIP برای  NET. API به کاربران و برنامه نویسان اجازه می دهد تا فایل های بایگانی را با فرمت zip فشرده کنند. آن ها می توانند فایل های zip را از حالت فشرده خارج کرده و به پوشه های مختلف تبدیل کنند.

Aspose.Page for .NET

امکان  تولید، حفظ و همچنین ویرایش فایل های موجود، علاوه بر فایل های XPS را فراهم می کند. همچنین امکان تبدیل EPS PS و سند XPS به قالب PDF و تصویر را دارد.

Aspose.PSD for .NET

این برنامه به برنامه نویسان و کاربران اجازه فتوشاپ اسناد PSD و PSB را داده و توانایی کنترل لایه ها، پیدا کردن فایل های تخلیه شده  PSD را دارد و سپس تبدیل اسنادی را که به صورت قالب های تصویری فوتوشاپ شدند را فراهم می کند.

Aspose.OMR for .NET

Aspose.OMR   برای .NET  یک API است که به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعات مشخص شده توسط انسان را از انواع سوابق مانند پرسشنامه ها، سوالات و ارزیابی های چند گزینه ای، به دست آورد. از این رو ممکن است عکس های تصویری را نیز با دقت تشخیص دهد.

Aspose.SVG for .NET

 فرمت SVG برای پردازش فایل و تجزیه API است. داشته ها و nodeهای SVG  را کنترل می کند و توسعه دهندگانی که از این برنامه استفاده می کنند از فیلترها نیز می توانند استفاده  کنند، آیا node  ها را حذف یا اضافه می کنید، همچنین آن ها می توانند داشته ها و فایل های tree را تغییر دهند. اسناد SVG را می توان توسط API به همراه قالب های تصویری بسیار معروف به PDF تبدیل کرد.

Aspose.Finance for .NET

این یک قالب مربوط به امور مالی است که قالب API را پردازش می کند. امکان خواندن، ایجاد و تأیید قالب های iXBRL و XBRL که در مدیریت ارزیابی اقتصادی و فرآیندهای تجاری استفاده می شوند،وجود دارد و برای  گزارش دهی کارایی دارد.

Aspose.Drawing for .NET

Aspose Drawing  به دریافت NET  که یک API مخصوص فیلم است، کمک می کند و برابر با GDI+ است. مانند منحنی ها، خطوط و همچنین نویسه هایی که روی تصاویر رستر هستند، می تواند با سبک ها در متن و تصاویر وکتور2D یکی شود و همه این ها توسط قالب های APIپشتیبانی می شود.